tisdag 30 april 2013

Summer is here!

Igår kväll var första natten för i år då jag vägrade ha täcke på mig. Så sjukt varmt. Åkte ju upp till tjorren vid tio igårkväll och då var det 21 grader ute. Idag har vi 30+ och det känns! Drog på mig en utav mina nya klänningar för morgonpromenaden med Nicos men även det var för varmt.
 
Så nu sitter jag här i bikini och intar frukosten. Jag tänkte göra som igår, plugga först och sedan sola. Men vette fasen om jag pallar plugga nu. Kanske skall jag lägga mig nere vid poolen och kanske till och med ta årets första dopp? Vi får se!
 
Försökte ta en bild ute på ballen så ni får se min fina klänning och den underbara himlen men det gick inte så bra, batteriet i kameran dog efter första bilden också... "hej hopp lilla köttbulle, här sitter jag, änna." 
 

Pose på soffan med webcam istället....


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: