lördag 20 april 2013

Gonzo in my belly

Sjukaste saken hände på morgonpromenaden med Nicos. Vi blev stoppade av en Paralimni Municipiality bil (motsvarigheten till typ Göteborgs stadsdelsförvaltning). Han frågade om jag hade en hund licens. "En vad???" undrar jag. Phe. Tydligen måste jag nu skaffa en hundlicens för att ha Nicos. Spelar tydligen ingen roll att han är chippad och har pass jag måste fylla i ett litet papper och åka till Town Hall och lämna in det samt betala massa pengar för mitt "dog licence". Helt sjukt.
 
Kom hem o satte igång och dammsuga, Kevin joinade mig med att moppa och damma. Gick väldans fort att få lägenheten gnistrande ren. Så vi belönade oss själva med att åka till Gonzo och käka lunch. Som alltid tog jag den underbara laxpastan och en alkofri juice drink. Yum!
 
Nu skall vi vila lite, kommer bli en sen kväll.
 
Me at Gonzo


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: