fredag 19 april 2013

Ro Ro till Fiskekär!

Just det! Vad var det som hände i förrgår? Jo, i onsdags kväll när jag gått och lagt mig kände jag hur Babbis rockade rockring eller något i magen på mig. Jag vet inte om det är sparkar jag känner men det rör definitivt på sig därinne. Det är rätt häftigt.
 
Så jag började sjunga med min underbart vackra stämma för Babbis i förhoppning om att den skulle sparka en rejäl spark så jag kan säga att "jag har känt den sparka". Jag sjung "Ro Ro till Fiskekär", en gammal visa min gammelmormor brukade sjunga för mig när jag var liten. Och vad händer? Babbis drar till med en rejäl spark! WOW! Jag fick ett sådant flin i ansiktet som jag tror satt kvar där hela natten, även när jag sov. Det var så sjukt häftigt! Känslan är obeskrivlig. Jag textade Kevin med en gång och dagen efter frågade han vad jag gjorde när den sparka. "Jag sjöng för den". Då började han gapskratta! "Stackarn, han tänkte nog - Mommy shut up"!! Haha, schysst!!
 
Försökte samma sak igår men Babbis måste börjat vänja sig vid min stämma för det blev ingen spark till min besvikelse. Nicos hoppade dock ner från sängen och la sig på golvet. Hahaha.
 
Om 5 dar får vi veta om Babbis är en pojke eller flicka! Cant wait!
 


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: