måndag 29 april 2013

Hot Hot Hot

Vilken hetta det har varit idag! Jag har ju sagt att det börjat bli varmt tidigare men idag slog sommaren verkligen till på riktigt. Nu kommer temperaturen bara att öka varje dag.
 
Satt och pluggade imorse och fick en hel del gjort så vid tre tog jag på mig bikinin och la mig på ballen och solade. Jag har takterass så man tycker ju att det borde fläkta lite gott men icke. Pallade att ligga där i en timma innan jag fick gå in och hoppa i duschen. Men jag tror att mina ben iallafall börjar anta en mänsklig ton. Jag vet ingen som får så vita ben som jag under vintermånaderna.
 
Nu blir det mera pluggande och så tror jag att jag måste sticka upp till affären och köpa Chino. Det är typ som slushpuppy om ni kommer ihåg dom dryckerna vi hade när vi var små? Krossad is med någon smak. Jag är helt kär i den med kaffesmak och då jag nyss var ute med Nicos i en timma gick jag förbi kiosken och såg en Chinoreklam och nu kan jag inte sluta tänka på det. Lika bra att ta bilen upp till tjorren med en gång... 
 
En nyans mänskligare


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: