söndag 28 april 2013

GG

Godmorgon. Jag sitter på soffan och dricker mitt morgonkaffe och jag svettas!! Klockan är inte ens tio och det är galet varmt! Skall plugga en massa idag och sedan blir det till att ligga på ballen en stund och sola innan jag åker in till puben och käkar en Sunday Roast. Fin dag planerad med andra ord.
 
Hittade dessa bilder från Grabbarna Grus öppningskväll den 13 April.
 
My love and me
 
 Och så här såg det ut:

Tror inte jag kommer gå ut så mycket mer än det där i år. Alla är så snygga och sexiga och man känner sig ju inte alltför rolig när man sitter ner hela kvällen och dricker apelsinjuice med en stor mage i vädret. Men jag  har ju gjort hela den där partyscenen redan så jag går faktiskt mycket hellre med min mage i vädret i vetskapen om att jag nästa sommar kommer ha en vacker liten Babbis OCH vara en MILF! Hahaha! (Bilderna är tagna från GG´s facebook sida, ni hittar den om ni söker på Grabbarna Grus Bar Ayia Napa)

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: