söndag 21 april 2013

Grabbarna Grus

Igår kväll hade Grabbarna Grus öppningskväll. Så var ju tvungen att dra mig in till Napa. Tog med mig en alkofri öl också, haha! Det gjorde inget för Jocke och company som tur var. Men så galet trött på att sitta och dricka läsk hela tiden när man är iväg någonstans. Borde verkligen finnas fler alkoholfria val när man är på krogen.
 
Grabbarna blev iallafall fullknökat och vid ett kilade jag och Kevin ner till Rock Garden för en drink där innan vi begav oss hemåt. Jag som är så ovan vid att gå ut numera var galet trött när vi kom hem och det sitter i även idag. Får inte mycket gjort alls. Orkar inte ens laga mat så blir nog att ringa hem pizza från Pizza Hut.
 
Innan utgången igår:

Just det, jag tror det absolut vackraste en kvinna kan bära är ett leende, och en gravidmage. Min mage var en absolut hit igår kväll. Alla ville prata om den, och ta på den. Även folk jag inte kände. Jag vet att många tycker det där är jobbigt men det gör mig faktiskt inget. Eller, i början kändes det lite knäppt men vande mig snabbt. Vet ju hur jag själv kände innan jag blev gravid, när jag såg en gravid tjej så blev jag så avundsjuk och undrade varför alla andra i hela världen (kändes det som) blev gravida och inte jag. Så om dom mår bättre och blir glada av att klappa min tjocka mage så får dom göra det! =)

Försöker plugga men känner att det är lika bra jag ger upp. Sätter nog på en film istället och slappar på soffan. Det är ju ändå söndag, vilodag liksom....

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: