tisdag 23 april 2013

Morgon babbel

Ujujuj vad jag pluggade igår. Fick massor gjort och har löst en del frågetecken i mitt Major Project vilket känns underbart. Jag hoppas bara på att mina lärare gillar designen. Jag är rädd att den kan vara för simpel. Men, sådan är jag alltid i mitt skapande, jag tvivlar massor på mig själv: Fastän jag vet att jag kan så ligger det där tvivlet där att man kanske inte är så himla duktig ändå. Innerst inne vet jag att jag var född till det här yrket och den attityden kommer oftast fram en stund efter tvivlet. Så det är okej. Det är så jag funkar bara. Först lite tvivel o sedan rockar vi världen! ;)
 
Sitter nu och njuter av min frulle.

Så glad att jag hittade meloner i affären igår, längtat efter det så mycket. Idag kör vi på honungsmelon! Yum yum yum. Jag sköljer ner frukosten med bananmjölk vilket är min nya kärlek. Så sjukt gott! Himlen är galet blå idag och det är väldigt varmt ute, kommer bli svårt att hålla sig ifrån ballen idag. Men där ute kan jag inte sitta när jag pluggar på datorn, omöjligt att se något ju. Finns det datorer med skärmar som inte reflekterar i solljus? Det hade jag behövt!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: