lördag 27 april 2013

IKEA here I come!

Och så är det ny vecka! Så himla sjukt att man helt plötsligt räknar veckor från Lördagen istället för Måndagen. Men idag går jag in i vecka 24 i graviditeten! Sakta men säkert närmar vi oss ankomst. Ny magbild senare idag! =)  
 
Idag är jag uppe galet tidigt. Vi skall nämligen till IKEA i Nicosia idag. Förhoppningsvis kan jag även hitta lite snygga mamma kläder i shopping centret brevid. Jag har längtat efter att få åka till IKEA, det är liksom inte som hemma att man åker hela tiden... så jag gick upp klockan 7 imorse. Kevin sover fortfarande, han drack en del whisky igår och är nog lite trött! =)
 
Igårkväll var vi på ett litet event på Que Ball i Protaras. Det var riktigt kul och jag var i säng vid två någon gång inatt - vilket är galet sent för att vara mig nuför tiden. Haha, time changes! För två år sedan kunde vi gå ut o Börja parta vid den tiden. Jisses...
 
Sitter o pussar på en liten Nicos nu som precis vaknat och masat sig ur sängen och kommit för att hålla mig sällskap. Snutten, ser ni att han är nyklippt? För att sommaren är här, allt hans fluff blir för varmt...
 

Ha en fin lördag, hörs sedan!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: