lördag 20 april 2013

Vecka 23

Idag går vi in i vecka 23. Bara 17 veckor kvar tills Babbis kommer. Det händer massor där inne med Babbis nu. Bukspottskörteln, som producerar hormoner och insulin, utvecklas. Bebisen liknar alltmer en liten nyfödd. Babbis väger runt ett halvt kilo och är cirka 20 cm från huvud till stjärt.
 
Jag älskar att gå upp på lördag morgon, dricka mitt the och läsa vad som är nytt hos Babbis den kommande veckan. Så läser jag det lilla stycket hundra gånger under veckans gång också. =)
 
Igår kväll hade jag en riktig mysardag. Köpte hem chips och choklad. (önskade så innerligt att det var estrellas sourcreme and onion chips och Marabous Schweisernöt men jag hade inga magiska krafter så det blev till att köpa det som låg närmast...) Så parkerade jag min rumpa på soffan och kollade på filmen "Pitch Perfect". Gud vad rolig Rebel Wilson är! Hon gör hela filmen!
 
Rebel Wilson höll i MTV Movie Awards nyligen och jag skrattade så till hennes intro och uppvisande. Sök på den på You Tube så får ni se. Vilken underbar brud!
 
Dags för mig att svepa the´t och ta ut Nicos på promenad. Ha en fin lördag!
 


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: