fredag 12 april 2013

På ballen

Vilken härlig dag jag har haft. Var iväg imorse och pratade med en grafisk designer om mina visitkort jag håller på att designar just nu. Sedan åkte jag hem och pluggade på ballen. Efter en stor kycklingsallad med halloumi, tzatziki, oliver och vitlöksbröd var jag så trött att jag la mig ner på en solstol på ballen och somnade. Vaknade en nyans brunare. Eller mer rosa. Beror på hur man ser det.
 
Jag och Nicos kom hem från stranden för en stund sedan, först gick vi en långpromenad och sedan lekte vi i sanden med hans lilla boll. Nicos vågade sig till och med i vattnet idag och var sådär härligt blöt och sandig när vi kom hem, så det blev till att bada honom. Nu doftar han ljuvligt medans jag stinker blöt hund. Mums änna.
 
Jag ser galen ut men Nicos är så söt när han är nyduschad!
 



(((Over and Out)))

Inga kommentarer: