måndag 13 juli 2009

Astrologisk sanning

Enligt astrologin har en skorpion med det måntecknet jag har en tydlig röd tråd i kärlekslivet. Jag (skorpionen) går in i alla kärleksrelationer till hundra procent och är stört kär. Nackdelen, Hon tröttnar fort och tappar intresset totalt.

Sedan jag kan minnas har mina vänner skrattat åt mig när jag blivit kär och sagt att jag säkerligen glömmer denne och hittar en ny kärlek nästa vecka. Och jag har insett att det nog är rätt sant. Om jag fattar intresse för någon så går jag in med all passion och kärlek jag förmår. Men så helt plötsligt så (((poff))) - inga känslor alls.

Nu gäller ju inte detta alla killar jag träffat. Det finns 1 - 2 - 3 kanske som har väldigt speciella platser i mitt hjärta. Men det är väl inte konstigt att jag tvivlar på mig själv när jag väl börjar känna något? Jag vet ju att chansen är stor att jag tröttnar och att det inte känns rätt...





Hmmmmm. En gång så hade ju faktiskt mina vänner fel. Då höll förälskelsen i 7 år. Det ger mig hopp.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: