måndag 6 juli 2009

X-stammis

Vilken lång dag! Jag, Nicos & Farsan gick till slottskogen och gick omkring där i några timmar. Träffade långe herr Alich vilket var väldans trevligt. Han hade skaffat sig en pytte liten hund som jag ville kidnappa. :)

Efter timmar där gick jag vi hemåt och vilade en stund innan vi återigen drog oss in till stan. Olearys denna gången och IFK Göteborg på tv´n. Halmstad lyckades hålla nollan tack vare sin målvakts reflexräddningar! Grymt var han tycker jag, fast han hade sjukt mycket tur! Synd att det bara blev 0-0. Grattis till Nattas Elfsborg... :)

Det var iallafall underbart att vara tillbaka på O´learys. Älskar grabbarna där!! Har ju varit stamgäst där i mer än sex år innan jag åkte till Cypern och det var gott att tjöta med dom igen.

Nu är det dags för att chilla och dagdrömma om onsdagens shopping... mmm i love shopping.... :)

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: