fredag 24 juli 2009

Mysteriet är löst

3 ynka låtar med Lars Winnerbäck var det enda Spotify erbjöd mig att lyssna på. Konstigt. På Nattas lista fanns det många, många fler. Men som det datorgeni man är lyckades jag lösa problemet. På min profil stod det ju att jag var i England. Därav enbart tre låtar. Ändrade till Sverige och kan nu njuta till fullo av all hans musik.


Konstigt. Att jag inte upptäckt hans briljans tidigare. Natta älskar honom och har spelat hans musik för mig enda sedans vi flyttade ihop. Nu älskar jag också honom! Favorit låten är såklart; Söndermarken! <--- lyssna själv vettja! Älskar att hitta nya favoriter!

Nu skall jag fortsätta med mitt jobb. (Vikariat). Med andra ord städar jag eftersom städerskan har semester... *suck*




(((Over and Out)))

Inga kommentarer: