söndag 26 juli 2009

Jag älskar er

Jag har svårt att älska. Men min släkt. Min närmsta familj, dem älskar jag högre än något annat. Ikväll hade min syster, världens bästa syster, ordnat en avskedsfest för mig. Min morbor Ronny med fru Ann och dotter Lina var där. Min Moster Annika och mina kusiner Jasmine & Alexandra likaså. Mamma & Bertil. Min älskade Pappa. Brorsan. Syrran och hela familjen med mannen Niclas och barnen Louise, Caroline, Lucas & Wictor. Dom var alla där. Många saknades men ni som var där gav mig årets bästa lördag!

Tack älskade, bästa & underbara storasyster för att du ordnade en fest för mig. Det betyder mer än vad jag kan beskriva i ord.

Det började med grillning. Dvs riktigt god mat. Lite god dricka på det och alla var igång. Jag hade så roligt. Vi sjöng, vi tog fina bilder, knäppa bilder och gjorde flippade saker. Precis som det brukar vara när vi alla är samlade.

Höjdpunkten var när jag sitter och tittar på min bonus pappa och min älskade pappa. Dom sitter och tjötar tillsammans, skrattar. Alla är glada ikväll. Stämningen är på topp.

Jag tittar på min vackra syster. Älskade storasyster. Alltid har hon funnits där, skyddat mig under sina ängla vingar. Jag tittar på min storebror, som skrattar, sitt speciella skratt, alltid har han funnits där, som en hulken mot allt det som gjort mig ont. Mina syskon är det finaste jag vet. Jag älskar er så jävla mycket.

Kvällen drar mot sitt slut. Jag lämnar festen på altanen och går in i lägenheten. In till minstingen. Wictor. 2 år. Så liten fortfarande. Nästa gång jag se dig kommer du vara så mycket större. Tårarna strömmar ner för mina kinder när jag böjer mig fram tyst och pussar på dig. Hej då min lilla ängel. Vi ses till jul. Älskar dig...

Fortsätter in mot vardagsrummet där min lilla kille ligger. Lucas. Syrrans äldsta pojk. Jag pussar på honom tills han vaknar. Hej då min favorit kille. Vi ses snart ok?! Glöm aldrig hur mycket jag älskar dig. Kramar. Vi kramas. Tårarna strömmar.

Ut på altanen igen. Min prinsessa. Den förstfödda. Syrrans äldsta. Caroline. Hon är speciell. Hon kom först. Vi gråter båda två. Tårar i mängder. Jag tänker på dig varje dag hjärtat.

Så var det syrran, brorsan, pappa.... och alla de andra. Vi ses snart. Jag gråter floder.
Det här är definitivt nackdelen med att vara utlandsproffs.

JAG ÄLSKAR ER SÅ DJÄVLA MYCKET!!! DET GÖR SÅ ONT VARJE GÅNG JAG MÅSTE LÄMNA ER. NI ÄR MITT ALLT. UTAN ER VORE JAG INGENTING. DET ÄR NI SOM GER MIG STYRKAN ATT UPPFYLLA MINA DRÖMMAR. TACK FÖR ATT NI FINNS!!! JAG ÄLSKAR ER...

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: