söndag 5 juli 2009

Göteborg

Nu bor jag hos pappa i Göteborg. (Bellevue närmare bestämt). Det är skönt att vara i stan. Jag älskar att vara hos mamma men här har jag ju alla mina vänner osv. Lite lättare att bara ta vagnen in o träffa folk. Känns skönt.

I fredags var jag ute med mina jessicor. Började på Bryggeriet där min morbror Fredrik var. Very najs. Gick sedan vidare till Parken. (Gamla Harrys). Där hade dom byggt om och det var väldigt najs. Bra musik o billigt vin gjorde kvällen kanon! Gurra kom dit o som jag saknat henne! Lilla busan!

Tydligen dansade jag med en kändis. En B-kändis. Eller kanske en Ö-kändis. Jag hade i varje fall ingen aning om vem han var men Grannen tyckte det var hysteriskt roligt. Roland - från svenska versionen av "So you think you can dance". Han kunde definitivt inte dansa och såg mest rolig ut! En kul kväll.

Igår åkte jag hem till pappa och vi satt och spelade Tavli (Backamon) och hade det najs. Brorsan kom hit och vi spelade en massa poker innan vi alla gav oss ut på en timmes promenad. En härlig kväll!!!

Nu är syrrans ungar här och vi skall hitta på något kul tillsammans. Hoppas på att brorsan kommer och gör oss sällskap idag också!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: