måndag 27 juli 2009

Tankar om vänner

"Om man inte försöker kan man inte lyckas".

Ett ordspråk jag älskar. Så jag skall alltså försöka somna nu. Vi får väl se hur det går med den saken. Jag är typ sömnlös. (Min värsta mardröm är att bli det...)

En människa som jag älskade men som jag också valde att deleta från mitt liv har på bara några minuter lyckats nästla sig tillbaka. Ibland gör de man älskar en mer ont än gott. Jag vill inte ha sådana människor i mitt liv och har därför rensat bort dem. En vän eller en pojkvän/flickvän skall inte bara ta ens energi, den skall också ge... Men den här personen är jag så svag för. Varför kan jag inte behålla muren? Hur lyckas personen riva ner den bara så där?

Förövrigt har jag de finaste vännerna. Maria. Min Carbonara skrev så fint i sin blogg. LÄS HÄR. En blogg som ni för övrigt borde börja läsa. Hon skriver så underbart inspirerande. Hon ger mig tankeställare. Jag älskar dig min Baronessa Carbonara. Tack för att du är du. Och för att du ger mig så mycket energi trots våra mil ifrån varandra. Seså folk, in och läs nu! HÄR (eller där uppe...)

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: