lördag 18 juli 2009

Tjörn

God morgon!
Länge sedan jag skrev nu känns det som. Natten till igår kunde jag verkligen inte sova. Kankse för att jag sovit hela dagen av den lugnande medicinen. Iallafall, somnade strax efter fyra och fick tre timmars sömn innan jag åkte in till stan och mötte Natta som sovit lika lite. Vi var båda helt väck och det är ett under att vi ens kan komminucera med varrandra. Men vi är vana vid att mummla till varandra. =)

Gick och kollade lite fotboll på heden innan vi shoppade lite. Bara lite. Två linnen och en bikini. Och det var ju faktiskt nödvändiga saker... En lunch och sedan bar det av hemåt. En massa skratt som alltid. Jag skrattade även långt efter det att vi sagt hej då av anledningar jag inte kan berätta innan jag fått Nattas tillåtelse. Låt mig bara säga; söta lilla samlaren...

Åkte med mamma hem och hade planerat en lugn kväll med massa sömn men då alla verkar ha gått på semester inför denna helgen hade Berras anställda det lite festligt här. Mamma fixade god mat och Berra hällde upp ölen. Vi spelade golf, sjung kareoke och satt och tjötade. Mycket trevligt. Men trött som jag var blev det sängen strax efter elva.

Idag skall jag åka ut till Tjörn på tjejfest + kapten. Eftersom tjejerna jag brukade segla med v.29 varje år fått barn, nya jobb osv osv så blir det bara en kväll tillsammans. Vi gjorde samma sak förra året men då med sambos närvarande. Skall bli sjukt kul. Idag är det pojkvän-barn-hund-Förbud. Enda killen som är tillåten på festen är Kapten Olof som hör till gänget. Nej, nu får jag sätta fart. Ha en fin lördag!

Från förra året på tjörn;



(((Over and Out)))

Inga kommentarer: