måndag 13 juli 2009

Kanin till sjukan

Satt ensam framför TVn i detta mörka huset och kollade på Ghost Hunters. Mamma & Berra hade gått och lagt sig. Till och med Nicos hade gått upp o lagt sig. Satt där och kände att det hade ju inte varit helt fel med en härlig kille som beskyddade mig mot spöken.

Skraj blev jag iallafall men lyckades ta mig till övervåningen i mörkret utan några större incidenter. Tjötat med Natta mou nu över fb chatten i någon timma. Saknar att sitta ute på våran balle och ventilera tankar och händelser. Det är det bästa! Och spaningen från vår balle är den bästa! Jag saknar! Nu måste jag verkligen sova. Ögonen går i kors... busy day tomorrow också..

En blurrig bild på Nicos när han brutalt mördade sin nalle "Kanin" och spridde Kanins inälvor runt hela huset. Jag tackar för att Kanin är en nalle...

...och inte en mus som mamma såg Nicos bära på tidigare idag. Tror min hund att han är katt kanske?

(((Over and Out)))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Anonym säger:

Lilla söta Kaninen! eller lilla söta delarna av en kaninen!

Frida Carina Andersson sa...

ja lilla söta kaninbegravningen!