torsdag 23 juli 2009

Godmorgon

Här sitter vi och väntar på att pannkakorna skall bli färdiga. Jag & Natta började steka men mamma tyckte att hon kunde göra det- Schysst tänkte vi.

Jag har hittat ett nytt program som heter Snapstrip. Den gör det extremt lätt att ta kort med din webkamera. Tidigare har jag använt mig av facebook men då måste man först publicera bilden där och spara den på datorn. Inte alltid man vill lägga upp bilden där liksom. Jag brukar iof radera så fort jag sparat den. Men det här sparar ju lite tid....

Det blev inte stan igår. Det blev en film istället. Myspys. Nä nu är det dags för pannkakor...

(((Over and Out)))

1 kommentar:

bac sa...

haha klart hon ropade Bacooooon över halva sthlm! :) verkar som du har en skön sommar, visst ska du tillbaka till cypern? när? visst, du kanske e lite lik kronprinsessan.. men absolut mest lik hope solo! exakt kopia! (hon alltså hehe) ...klicka länken så ser du!