fredag 31 juli 2009

See you later

Då gör jag som Natta och skriver mitt sista inlägg för den här gången i Sverige. Så nästa gång vi hörs är jag på Cypern och har alltså påbörjat mitt underbara proffsliv igen!

Samtidigt som jag är så otroligt glad att åka tillbaka så gör det väldigt ont att lämna allt & alla. Jag älskar ju Göteborg! Jag älskar ju er, familj - släkt - vänner. Har er i mitt hjärta hela tiden!

Jag har gjort mycket kul under min "semester" i Sverige. Midsommarfirande med hela tjocka släkten, häng i hamnen med vänner, härliga promenader i stan och hamnen med pappa, lunchhäng hos kompisar, bus & bad på Skara Sommarland, kalla dopp och strandfotboll vid havet, poolpartyn, U21 fotboll med Sverigematch live, härliga utgångar med vänner på stan samt hemmafester, övernattningar, balkonghäng, restaurangbesök, fikor, shopping och hederligt slöande på soffan till svenska tv-program med mera med mera!


Det är bara till att tacka alla som varje dag får mig att känna mig som världens lyckligaste. Jag har världens bästa familj. Världens häftigaste släkt. Och inte minst, världens underbaraste vänner! TACK!

Jag älskar er!

Många kramar och oändligt med kärlek till er alla! Vi ses i Ayia Napa, Cypern!

TTYL - hahaha
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: