fredag 3 juli 2009

Den största

Det är jobbigt när en Michael Jackson låt kommer på radion. När MTV varvar video efter video i en hyllning. Vart har ni varit under de senaste åren? Varför spelade ni inte hans musik då? Nu skall alla helt plötsligt hylla honom. På ett sätt känns det förjävligt - som att, nu passar det liksom. På ett annat sätt är det underbart - nu inser ni hans storhet! King Of Pop.



Ingen stjärna har burits fram av sina fans på samma sätt, sägs det. Och det är nog sant. Vi. Hans fans. Vi slutade aldrig lyssna, vi slutade aldrig tro på hans oskuld, vi gav vårt stöd på samma kärleksfulla sätt genom alla år av. Michael var och kommer alltid förbli the king of pop.



Så mycket som jag har gråtit den senaste veckan har jag inte gråtit på många år. När jag började kategorin "Michael Jackson" i den här bloggen så handlade det om min jakt på biljetter. Nu handlar det i princip om min sorg. Bara det är sorgligt. Så nu till något annat.



Idag är det fredag, som ni vet; MIN DAG - FRIDA(Y).

Det skall firas med utgång. Och det verkar som att det kommer att bli många fina människor som hänger med, det är jag väldigt glad över. Yippi änna.



Nu är bara frågan vad sjutton man skall ha på sig, jag är trött på alla mina kläder och kommer nästa vecka gå loss på sommarrean. (Eftersom jag kan ha sommarkläder i några månader till på Cypern).



Lots of love så höres vi!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: