måndag 27 juli 2009

Mäktigt värre!

Hos mormor var det myspys. Vi käkade kyckling sallad och till kaffet kom även min morbror Fredrik med familj och berättade att dom var trötta på detta kassa semester vädret och har bokat en två veckors semester till Cypern. Dom åker redan på fredag! Haha. Grymt!!

Försökte sitta och stryka mina kläder och få allting packat och klart. Men. Mr.Kung skulle ju presenteras för sina nya fans i sin nya fina tröja. 70 000 på läktaren på Camp Nou, otaliga mängder av reportrar och journalister och så världens bästa fotbollsspelare. Zlatan Ibrahimovic.

Det var mäktigt att se. Jag ser verkligen fram emot att följa hans framgångar i Barcelona. För det är jag säker på att han kommer få. Han är ju så otroligt charmig och häftig. Han är inte rädd för att säga att han är grym och det älskar jag med honom. För är man så sjukt jäkla bra, då ska man fasiken inte vara blyg med att säga det också! Du är kung, Zlatan!


Har precis kommit in från en liten promenad. Mamma såg en liten unge gå utanför på vägen här bort mot grannen serrö. Och Britt har inga små barn. Bortom Britt är det bara skog. Mamma ville att jag skulle gå ut och se om hon var vilsen vilket hon var. Hjälpte henne att hitta sin pappa som åkte runt och letade efter henne och kunde konstatera att dagens goda gärning var gjord. =) Rolig unge var det iallafall!

Nu skall jag väl fortsätta med att stryka. Det var då sjutton vad kläder man har då?!!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: