lördag 11 juli 2009

Sleek series

Ligger nu i sängen med skorna på. Det är okej för dom är helt nya. Jag fullkomligt älskar Adidas Sleek Series. Så schyssta dojjs att det nästan är farligt. Köpte ju ett par i onsdags också. Andra färger givetvis... Mötte idag upp Jessica, Jenny, Karin & Underbara Sofia som är på besök från huvudstaden. Tillsammans gick vi till Joe Farrellis och världens bästa Ceasar sallad. Men jag misstänker att dom bytt kock för dagen... sedan blev det en sväng in till NK där jag då fann mina svarta juveler med vita streck!



Igår var det kalas för PK som fyllde 35 år. Grattis! Det firades i hans lägenhet på Linnegatan och det var galet roligt att vara på hemmafest igen! Hemma fester är bäst. Många trevliga människor, god dricka men ändå sprang jag & Betty iväg till Bitter en snabbis och fick två drinkar där. Smarrigt. Men ooossccch jag fick Brainfreeze. Har ni fått det någon gång? Det gör sjukt ont i skallen!
Nej nu skall jag softilera mera.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: