tisdag 7 juli 2009

The stage is now empty.

Det var värdigt. Vackert. Känslosamt. Jobbigt. Fint. Det var värdigt.

Tårarna strömmade som mest då Brooke pratade. Minnen. När kongresskvinnan sa de sanna orden; "Every man is inocent, until proven guilty". När världsstjärnorna samlades och sjöng We are the world. När enbart Jackson familjen stod kvar på scenen. När Paris sa de sista orden om sin far och när scenen stod tom, bara en strålkastare på ett ensamt stativ med en mikrofon. Vilken avslutning. Det var värdigt dig Michael Jackson.

Jag tackar Jackson familjen som gjorde det möjligt för alla sina fans att säga farväl. Få ett avslut. Jag har försonat mig med tanken nu. Det gör fortfarande otroligt ont men jag behövde (precis som alla andra som älskar honom) ett avslut. Jag behövde det.

Thank you Michael, for everything. I keep you in my heart. You will never be forgotten.
Rest In Peace.

Inga kommentarer: