fredag 24 juli 2009

Söta lilla fågelboet

Försöker lära mig hur jag skall styla mitt hår. Tycker jag lyckades rätt bra nu på första försöket. Men på bilden ser det ur som ett fågelbo. Hahaha.

Och läste mitt förra inlägg och slås av hur mycket jag låter som en bratt. Haha. Inte meningen alls, jag har aldrig varit bortskämd med något annat än kärlek (vilket jag tycker är det bästa!) men det är ju faktiskt inte fel att ha städhjälp när man har väldigt ont om fritid. Då kan man istället njuta av varrandras sällskap efter jobbet. Nu är ju fritid något jag personligen har rätt mycket av så att jag får städa idag är absolut inget problem för mig. Tycker faktiskt det är skönt & avkopplande. Och jag är faktiskt en hejjare på att skura golv! ;-)



Nu en kopp kaffe på altanen. Ikväll - en runda på stan? Nej verkar inte så...



(((Over and Out)))

Inga kommentarer: