söndag 19 juli 2009

Lördagen

En lördagkväll på tjörn. 6 brudar, en massa rosé vin, god mat och hemliga uppdrag. Det mina vänner - blir ett bra resultat. "Ljug ihop historier" var mitt uppdrag. Under efterrätten som innehöll cocos fick jag ur mig "Man får långa öronsnibbar om man äter för mycket cocos" vilket resulterade i att ingen trodde på ett ord jag sa efter det. Tre gånger fick vi ringa 118100.

"Kan man få långa öronsnibbar om man äter för mycket cocos?" Nej dom kunde inte finna någon anledning till varför man skulle få det. Såklart.

"Har man hittat en haj i kanalen i Göteborg?" Nej de kunde inte finna någon information om det. Då blev jag sur för det är faktiskt helt sant men ingen trodde på mig.

Efter en diskussion där vi kom in på de knasigaste sakerna frågade vi oss allihopa vad den kvinnliga motsvarigheten till att olla heter. 118100 på högtalartelefon.
Blått=118100 Rött= 6 berusade flickor;

"118100 det är Patrick"
"Tjeeena Patte!!!" Vad heter den kvinnliga motsvarigheten till att olla?"
Man hör Pattes fingrar susa över tangentbordet.
"Ni undrar alltså vad den kvinnliga motsvarigheten till att olla heter?"
"Ja! Vi har några förslag själva, tex klitting"
"Nej det heter faktiskt snigla!"
(((Explosion av gapskratt)))

Efter det kunde vi nog inte riktigt samla oss.

Mitt i natten gick vi också ner till havet och badade näck hela högen. Det var faktiskt varmt i vattnet. Allt som allt så vart det en underbar lördag kväll med fina tjejer!

(((Over and Out)))

2 kommentarer:

rwidebrant sa...

vafan... inga bilder på ragnar? =O
tack för en najs avslutning på aftonen i alla fall. =)

Frida Carina Andersson sa...

haha nej va fasen inga bilder alls idag! =) kommer snart!!