tisdag 14 juli 2009

Tut Tut sa jag teee daaaj!

Ikväll fick jag äntligen övningsköra! Woppi Woppa Wieee! Det gick väl, hmmm. Bra. Ett tag satt jag bara och gapskrattade och tjöt "jag är verkligen värdelös på det här". Men mamma var lugn och fin. (Annat än vad jag hört ifrån mina syskon att hon är). Körde grusvägen mellan vårat hus och Britts hus. Ca 80 meter. Växlade upp till 2:an och ner till ettan... backade och parkerade. A det gick ju fint juh. Hoppade som en groda ibland men va sjutton. Imorgon skall vi ge oss ut på en riktig väg. Det ser jag fram emot. Det gör inte mamma.

Efter det blev det en löprunda igen. Försökte förlänga den men måste ha sprungit snabbare idag för jag var hemma efter dryga 30 minuter idag igen. Försöker på nytt imorgon igen...

Stort Grattis också till våran Kronprinsessa. Som ni vet har ju jag & sessan ett speciellt band. Som ni ser på bilderna under är vi ju så fruktansvärt lika. Så jag kände nästan att det var min födelsedag som firades där på Öland... Phöööö.


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: