söndag 14 februari 2010

flippad kväll

Vilken sjuk kväll det blev! Lördag kväll. Karnival. En mega bakis Frida. Klockan 12 hämtade Victor och Simosch (min maffia vän) oss hemma och vi drog till Maffia. Där var Rodilson, nya Paralimni spelaren och nya Sotira spelaren. Jag hade laddat med the hela kvällen och ursäktade mig med att jag var en tant. Hela 26 år, pallar inte två kvällar på raken. Victor gav mig massa skuldkänslor vilket resulterade i att jag var tvungen att svepa 3 glas vin på raken inom ca 20 sekunder. (bra förebild...).

Vi spelade poker och jag förlorade gång på gång, sista given innan vi skulle åka till nattklubben Piazza går jag "all in". Alla mina marker. Alla hakar på, och... jag vinner!!! Såklart!

Inne på Piazza rockar vi hela stället. Vi är helt klart de mest flippade där, vilket givetvis betyder att vi antagligen har roligast på stället... Dessa grabbar, proffesionals, we are proffesionals - denna ständiga slogan som grabbarna säger. Dom e så grymma, love you guys!!!

Vem träffar jag inte på Piazza om inte den vackra Alexandros?? Grrrr. Sexy.

Dags för mig att sova nu. Klockan är ändå snart sju på morran, och imorgon skall jag... det får ni veta då. Take care loved ones.

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Carina sa...

Hallå, försvinner hälsporren när du festar eller??? :)
Puss på dig mitt hjärta och ha en härlig Valentines day