lördag 27 februari 2010

Gäster i rosa huset

Blev ett jäkla liv i huset när Ximel såg filmen i inlägget nedan. Men kul var det, och Ximel är ju en cool katt så hon bjuder på den!

Granngrabbarna kom över för lite crepes och äpple paj ikväll. Blev en jätte trevlig kväll faktiskt. Synd att dom drar tillbaka till england readan i april.

Från vänster Roody, Jon, Ximel, Natta & Emeil
Åh alla dessa killar. Det är skönt att hänga med dom, killar är inte så komplicerade som tjejer är. Det är enkelt på något sätt, inget skitsnack, ingen avundsjuka... killar är enkla. Punkt. Har ni sett Ice Age 3? "En dunk i ryggen är som 6 månaders terapi för en kille".

Trevlig kväll som sagt, perfekt uppladning för morgondagens match, som jag skall eller inte skall spela?! Jag vet inte. Jag skall i vilket fall som helst kolla på IFK Göteborg imorgon och enligt min Magic 8 Ball skall jag även festa med dom imorgon... återstår att se...


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: