lördag 6 februari 2010

The Black Pearl

Igår kväll var vi -tillsammans med Dora & Koulla - på The Black Pearl som ligger nere i hamnen i Napa. Båten är större än vad jag hade förväntat mig och väldigt mysigt inredd. En rund bar i mitten av rummet och små "bås" med soffor och bord runt omkring. En scen längst in där det spelades live musik. Rock. (På grekiska, men det svängde bra!).

Det var inte så mycket folk när vi kom men fylldes på väldigt bra under kvällen. Jag lyckades kasta ur mig två härliga meningar som jag är mer än säker på att Natta kommer att skriva om i sin blogg. (Jag vet att länken till hennes är fel o skall fixa detta sedan, HÄR är den rätta).

Kvällen blev väldigt trevlig och vi kommer garanterat gå dit igen.

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar att du börjat blogga igen...saknar dig såååå men fasiken va gott att jag får lite uppdatering nu.Jag har massa att berätta men annars är det som vanligt i sverige....you know....folk som lever efter det materiella aaaahhhh haha eller de som lever på avenyn haha....vi hörs snart...älskar dig...pussa nicos...samir vill busa med honom