torsdag 11 februari 2010

Jag älskar att flörta

Jag har ju varit lite nere ett tag. På grund utav hälen o allt. Men det började gå mot ljusare tider redan i morse när jag såg Sfinxen. (Mer om det i morgon). Sedan var det inköpet av min nya dator. Det gjorde mig också väldans glad. Men höjdpunkten blev ändå kvällen.

Kom hem för en stund sedan, sitter uppkuren i min säng. Ler. Ler. Ler.



Hade ju träning idag i vanlig ordning. Och som alltid den senaste tiden var jag inte med. (Kära häl - LÄK.) Strax innan vi skulle susa iväg till den fick vi ett samtal från en karl som fyller år idag. Han ville att vi skulle komma till Stonegrill (Fusion Lounge Bar), som för övrigt är min favorit restaurang, och fira hans födelsedag tillsammans med hans familj efter vi hade tränat.


Denna underbara restaurang ägs av en man med de finaste ögon jag har sett. Dom är knallblå, eller ishavsblå kanske man ska säga. Dom lyser. Ögonen är själens spegel. Jag har spanat på honom länge. Men tänk att "nej han är fööör snygg." Men idag. Idag flörtade han med mig! Som jag njöt!

Nu hoppas jag på att han kommer imorgon. Till sfinxen. Till den stora kvällen. Men som sagt, mer om det imorgon.




Sov gott, dröm sött, dröm om den . . . . .


(((Over and Out)))

2 kommentarer:

Carina sa...

Och vad har han för nationalitet? Inte för att det spelar ngn roll, bara undrar.
Puss på dig

Frida Carina Andersson sa...

haha han är cypriot mamma!