måndag 8 februari 2010

Söndags&Måndags Bus

Nicos vet hur viktigt det är att ladda med vatten innan en match och drog därför runt på denna flarran under hela våran morgon promenad.

Efter matchen var vi en hel hög med tjejer som tyckte att en öl skulle sitta fint. Efter mega gott käk med laget på Stonegrill åkte vi därför tillsammans till Romeo Inn för ett par. Där satt vi ett par timmar. Jag, Ximel, Natta, Koulla, och Dora var som alltid kvar sist.


Jag & Ximel var inte redo att slänga in handduken när de andra gjorde det och blev därför glada över en inbjudan via sms hem till Rodilsons där det skulle bjudas på öl och pizza.

Victor

Vi hade det jätte mysigt. Jag säger som Ximel, "Det är så härligt att umgås med killar som är fotbollsproffs. Dom är så vältränade, sexpack på magen o välsvarvade armar". Jo, jag håller verkligen med, inget fel på att vila ögonen på dom här grabbarna!

Efter någon timma kom även Tavares och två killar från Sotira. Det blev en rätt galen fest och när jag kom hem vid två på natten somnade jag så fort jag la huvudet på kudden. (Efter en lång prommis med Nicos...)

Idag skippade jag grekiska lektionen då alla genetiv och ackusativ fick mig att må illa... (kan det varit ölen? nääää!) Jag gick och la mig istället. Efter ett tag var glassbegäret för stort för att förneka så jag & Ximel tog hummern in till Paralimni där vi även stannade på torget och käkade varsin crepes. (Världens bästa! Vit choklad, jordgubbar och krossade Kitkat... yammi!)


Hem för mera frisk luft tillsammans med min lilla buse och sedan var det bara att ge sig iväg till Elias för mer shockwaves behandling.


Jag passade även på att fråga om Elias kunde kolla min axel. Landade konstigt när jag slängde mig igår på matchen och fick galet ont. Det visade sig att jag troligtvis fått muskelproblem i bägge armar, nacke och nerför ryggen. Troligtvis även inflammation vid nyckelbenen. Suck. Jag blir så trött. Jag får gå till Dr.Costas igen, min bästa polare numera! Var ju även hemma hos honom klockan nio igår morse för att få spruta i rôva så att jag skulle kunna spela matchen utan allt för mycket smärta... haha...

Nej nu skall jag ut med lillkillen igen. Hoppas ni haft en härlig start på veckan hemma i Svea.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: