onsdag 17 februari 2010

Härliga morgon

Idag skulle Koulla, Cleo, Natta & Ximel träna lite extra med Coach i Ayia Napa. Redan kockan åtta. Jag tog Nicos och följde med. Vi gick runt i underbara Napa, köpte den största kaffe latten och gick ner till stranden. "Våran" underbara strand. Jag vill flytta tillbaka till Napa, jag tycker om Deryniea men Napa är alltid Napa.


Inte så kallt faktiskt. Hade lätt kunnat bada om jag haft bikini...
Ser ni fina Kape Greko längst upp till vänster på bilden?

Nicos älskar stranden och träffade en annan vovve som han sprang fram och tillbaka med som en galning.

Lycka är en god kaffe på stranden en ljummen morgon


(((Over and Out)))

2 kommentarer:

Anonym sa...

bilderna beskriver det orden inte kan uttrycka....
HELT UNDERBART....DU ÄR VÄRD ALLT DET HÄR. ÄLSKAR DIG/Carbonara

Carina sa...

Din lilla gottegris. Det ser ju bara så himla gott ut. Jag vil me ju!!!!!! :-)