torsdag 11 februari 2010

Hej älskling

Följande konversation utspelades över sms en dag i November 2009 mellan mig och Jon.

J: See you online later?
F: No cause I dropped my computer on the floor and now it aint working.
J: Excuse? You Dropped it? Im sorry but I thought you were a proffesional goalkeeper?
F: Well yes but you see I dropped it behind my head so I didnt see it actually fall on the floor.
J: ??? Your freeking kidding me? You dropped your computer behind your head? Wow, your some goalkeeper you are.

Vad Jon vägrade inse trots upprepade försök att förklara var att -ndatorn låg på ett bord, jag gick förbi och plums så var den helt plötsligt på golvet.

I 3 månader har jag sörjt denna enorma förlust. Mest den sista veckan då vi har fått internet hemma och mina roomies suttit mer eller mindra klistrade vid sina datorer. (Pik...). Så det var dags. Här är den, min nya lila älskling.

(((Over and Out)))

2 kommentarer:

Helena sa...

Ja den va fräsig.... =)

Carina sa...

Halleluja!!!!
Jag behöver din adress, igen!!!!
Puss o kram på dig hjärtat