lördag 13 februari 2010

Bildmaraton & Annat från nattens festligheter

Det blev en galet rolig fest! Sfinxen var fylld av människor. Vissa mer utklädda än andra. Alla tjejer i laget hade ansträngt sig och vi intog scenen och dansade som bara den framför alla de som hellre ville sitta och tråka vid borden. Och det var rätt många. När ja gklev upp på scenen satte sig alla tjejer ner på golvet med rumpan i vädret. Jag fattade först inte vad dom sysslade med, sedan kom jag på att "Aha dom vill bli piskade!" Sjukt skoj...

Anna-tvättmedel och Fotti-bäbis


Despina utanför lokalen med AEK-ballongerna
Bästa Loungri kom som Michael Jackson! Respekt!

Olga - grottmänniska? Eva - Ingen aning men söt är hon

Flora - bondbrud!

Catwoman och Batman tar en nypa luft utanför donken

Catwomen, Maria, Batman och Harrulla - emo

När Dora kom höll jag på att kissa ner mig av skratt. Dora är en tuff brud. Ingen man skulle vilja bråka med. Hon är en rockbrud som vägrar göra saker hon tycker är töntiga. Så förstå att jag skrattade så att jag vek mig när hon traskar in som en bäbis!
Dora-bäbis, Batman och Koulla- magdansös

Maria - tradionella cypriotiska mansdrökten. Dora tha baby och Cleo med en tradionell dräkt hon med...

Catwoman, Harru och Batman

När den där gubben som kunde läsa tankar uppträdde på scenen var alla helt facinerade! Alla satt tysta och bara lyssnade. Då kilade jag o Batman iväg till en pub i närheten och dansade där istället. DJ`n var även vänlig att spela Batmanlåten så att Batman kunde springa runt i puben o göra snygga poser.
När vi kom tillbaka till Sfinxen och vår grymme fest stöter jag på en riktig heting. Mannen med ögonen. Vi stod kanske 10cm ifrån varandras ögon o bara glodde. Otroligt mysigt. Klart vi pratade också, men dom intensiva blickarna alltså... pust. Senare på kvällen när vi hade ytterligare en sådan där glo-episode skulle jag säga det smarta "My eyes are really not orange, they are blue" varpå han skrattade och sa att det visste han minsann. Jag, Batman och Ximel bestämde oss för att följa med honom och hans vän till Piazza och var där till klockan fem, stängning. Som vanligt, sist ut.
Alexandros & Catwoman

Michael Jackson o Catwoman skakar loss

Koulla, Loungri, Maria, Batman, Harru, Flora, Maria

Batman & Catwomen = Världsbäst

På en match för några veckor sedan (Mot Lefkosia, där våran förra anfallare Xenia nu spelar) fick Ximel ett nytt smeknamn. Hon var vänsterback och hade därför Xenia på sig hela tiden. Xenia föll hela tiden och sökte frispark vilket resulterade i en mycket arg Ximel. "Stop pretending" gastade hon. Xenia letade i sitt ordföråd efter den fulaste förolämpningen hon kunde komma på och drog till med ett "You stop pretending IKEA!"
IKEA - formerly known as Ximel

Mina bästa roomies, Batman & IKEA

IKEA & Michael Jackson
Och hur mina skor hamnade bakom baren? Jag var trött på höga klackar så gentlemannen Alexandros la dom där, jag e ledsen, det var inte mer spännande än så... lol.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: