lördag 27 februari 2010

Shake that thing

God kväll.

Idag har vi varit iväg o haft lite snack hela laget, inför matchen imorgon. Sedan gick vi och kollade på andra halvlek av Derynieas match. Den var helt avslagen men dom vann iallafall med 4-1 vilket betyder att Jon, Emeil och Roddy kommer hit sedan så skall vi bjuda dom på crepes, löfte från Ximel.

Första dagen jag varit iväg och gjort saker. Känns bra, men huvudvärk har jag..
Vi har precis avnjutit en riktigt god middag som Natta lagat (fast Ximel stod brevid och gav maten kärlek, därför var den så god, enligt henne själv). Efter maten flippade Ximel som hon brukar göra. Jag smygfilmade henne och hon vet fortfarande inte om det, jag tänker inte säga något förrän hon själv ser det. Ungefär vid 1:20 tycker jag att hon verkligen hittar sin stil...


"Dancing Queen" - Ximel Bladh


(((Over and Out)))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi ser Natalie viker tvätt a la Kjell i alla fall...
PS..Bra dansat Ximel ;)

Helena sa...

Hahahahaa... ni har verkligen för LITE att göra på dagarna... hahaha... get a jobb!!!