tisdag 23 februari 2010

Fyller i papper

Jag har ju mitt drömjobb, men lets face it, jag kommer inte kunna slänga mig framför fötterna på folk och sno bollar hela livet. Så det är dags att sätta igång att plugga till mitt andra drömjobb. Inredningsarkitekt.

Nåja, skall fixa iordning alla ansökningspapper nu. Kommer jag in så får jag ta beslutet då, om jag skall börja eller inte.

Tittar på mina gamla betyg från gymnasiet och undrar vad jag sysslade med? Haha, högsta betyg i media ämnen och grafisk design ämnen men annat är det med matte/tyska/naturkunskap... Ja ja, jag hoppas de är tillräckligt bra för att komma in på Alexanders i Larnaca...

Ni som undrar över läget med mitt hövve; Det är bättre, ingen yrsel men jag får huvudvärk så fort jag går promenad med Nicos eller sitter vid datorn för länge. Med det sagt rundar jag av här...
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: