söndag 7 juni 2009

Bästa dagen

Vilken fantastisk dag! Vart på Nissi beach hur länge som helst tillsammans med Natta, Grannen, Koulla, Fotti, Cleo och Danni och Andreas från Salamina (plus tre till som jag inte kommer ihåg namnen på...) Snorklat och spelat beachvolley, bara suttit o hängt på solstolarna och snackat. En helt perfekt dag på stranden. Älskar mina gosiga vänner här.

Nu känner man sig lite stekt. Vi brukar inte i normala fall vara så länge på stranden men imorgon är alla cyprioter lediga för dom firar Noaks Ark. Phöö. Haha. Okaj tänkte jag. Vad gör man då? Jo man leker med vatten. Traditionen är att man kastar vattenballonger på varandra, hehe. Känns som om jag kommer att gilla detta firandet! =)

Skall ut på långpromenad med lillkillen nu. Min duktiga lilla fluffboll.

Buss & Kran

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: