tisdag 2 juni 2009

Natta kom hem

Nicos - en av de viktigaste i mitt liv. Men han är dyr i drift. Har lagt ut tusentals kronor på honom redan och idag var det då dags för blodprovet för att han skall få komma in i Sverige. Snacka om att jag fick en chock när jag skulle betala. 110 Euro. Eftersom jag bara hade med mig femtio i tron om att det var mer än nädvändigt så känns det nu lite jobbigt att jag måste åka tillbaka i eftermiddag för att betala resten. Pööööö. Men han är såklart värd varenda öre.

Dyra lilla sötnosen.

Jessica ligger nere på stranden nu och gottar sig. Natta är kvar på sjukhuset och har varit i Nicosia för att göra hjärntester. Var inte oroliga. Det är bara för att vara på den säkra sidan. Ingen fara med Natta! =) Hon är stark. Informerar er när jag vet mer. Förhoppningsvis kommer hon hem idag. Det är galet tomt i lägenheten utan henne. =(

Nä, måste fixa det här med pengarna nu. Ghaaa. Blir så trött.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: