onsdag 3 juni 2009

Fotboll tack

Nu känns det som om det var en evighet sedan jag spelade fotboll. Det har börjat rycka i kroppen. Jag vill träna igen!!! Det har varit underbart att få vila upp sig - det var välbehövt - men nu är jag redo igen.


Frågan är bara var jag skall träna när jag kommer hem till Sverige. Jag kommer ju bo hos mamma i Skepplanda. Skall jag åka hela vägen ut till Mölndal för att träna med brudarna i Jitex? Eller skall man kanske ringa Skepplanda och kolla om man kan få träna med dom? Vilken division spelar dom i liksom?
Någon som behöver en extra målvakt på träningarna i sommar?
Känns som om man är i ett slags vakum just nu. Jag är kvar här. Snart i Sverige. Fast i limbo. Jag ser fram emot att komma till Svea sjukt mycket. Samtidigt vill jag inte lämna Cypern. Splittrad. Men bara jag hittar ett lag i Sverige skall det nog bli bra.
(((Over and Out)))

1 kommentar:

Carina sa...

http://www.skepplanda.se/ Här hittar du tfnnummer osv. Deras damer spelar i div 2.
Puss på dig
mamma