söndag 7 juni 2009

Gästblogg - Grannen





Hallååå där...detta är Grannen som gästbloggar lite....va tydligen tvungen att göra detta :D

Och för er som inte vet så heter jag inte Grannen (hade ju sett väldigt mysko ut på körkortet annars...hehe) jag heter igentligen Jessica men det finns så många i Fridas liv med det namnet (som jag för övrigt var rätt ensam om att heta när jag var liten) så det fick bli ett smeknamn på lilla mig. :D

Och hur jag fick detta namn undrar ni säkert då...joo för lite mer än nio år sen så flytta jag till Näverlur i frölunda och hamna vägg i vägg med en tjej som heter Ronja, hon va i sin tur bästis med Frida som bodde i porten längst ifrån oss ååå på den vägen är det. Å nu sitter jag här i Ayia Napa och hälsar på Frida och Natta (Sandra oxå men hon åkte hem för några dagar sen) och njuter av värmen och att få umgås med två grymt goa tjejer!!!!

Har vart här i två veckor nu, imon bär det av till flyplatsen för hemgång. Min tid här nu då...ja...ett ord finns nog bara....FAN-FU**ING-TASTIC!!!!! :D

Vi har solat, badat....solat, badat....solat, badat, vart ute å svirat lite (såklart) och har även vart en vända till sjukan med Natta, hon fick löjligt ont i magen i söndas så hon kunde inte stå upp rakt...blev inte lite orolig, jösses!!! Så det va bara å få in henne i en taxi och upp till sjukan som ligger en bit utanför Napa, kommer inte ihåg namnet på staden men det låg precis bredvid Farmagust...aka spökstaden.

Där bidde det dropp och röntgen sen fick hon stanna kvar i nåra nätter. Jag och Frida åkte dit på måndan när vi hade vaknat och va med henne hela eftermiddan, Frida och Natta somna till slut i sängen medans jag sussa på en stol...hehehe!!!! Men tre dagara senare fick hon komma hem...frisk som en nöt-kärna...hade fått bubblor i en magmuskel tror jag....ont som fan hade hon iaf!!!

Och nu de tre sista dagarna har vi schteeekt nått så in i helsike på Nissi, jag tänker INTE komma hem blek....and guess what...det e jag inte heller...HAHAHAHA!!!! :D
Frida och Natta har mest latjat med bollen på stranden och det ÄR SÅ KUL när det kommer fram killer och vill vara med och trixa, så är dom så jäkla kassa....de skäms välldigt mycket när de går därifrån för tjejerna bokstavligt talat krossar dom....HAHAHAHA!!!!

Sen får jag ju inte missa och nämna Fridas lille pojk...Nicos...sicken go liten vovve, imorse vakna jag av att han låg på rygg längs med hela min rygg, så jäkla gosen!!! :D När han vill leka kommer han med nån liten leksak och buffar på en att man ska försöka ta den och kassta iväg, man kan ju inget annat än att smälta!!!!

Ne gott folk, nu ska vi göra oss klara för min sista kväll här!!!!

Tjingeling badring!!!!

Puss å kram Grannen

Inga kommentarer: