söndag 14 juni 2009

Sommar

Vilken underbar dag! Jag mår bra, känner mig lycklig! Behövde nog bara min dagliga dos av Natta samt lite sol! Idag skulle jag egentligen följt med Natta hem. Men fick imorse ett sms av mamma. "Köp med dig hundshampoo. Nicos är svart och det är gropar i hela trädgården". Hahaha. Jag ringde och berättade vart shampot stod någonstans men fick förklaringen att "han får du minsan duscha själv".

Åkte hem och har hjälpt till här hemma lite. Tagit upp allt gräs och slängt i komposten vilket Nicos så gärna ville hjälpa mig med. Den lilla busen. Han älskar att kunna springa ut och in från huset. Han har ju hela tomten och all frihet i världen här!

Det är verkligen fint här ute. Och jag tänkte, skall jag ändå hjälpa till med det här så får jag ju ta på mig stövlarna så jag ser ut som en riktig bonde! LoL!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: