torsdag 11 juni 2009

Vägra sova

Klockan är halv ett. Jag är aptrött. Men ändå kan jag inte slita mig från det jag suttit o gjort nu i någon timma. Man vill finputsa, rätta till varenda lilla skavank. Men nu får jag faktiskt ge mig. Vad har jag gjort då?

Jo, min älskade syster skaffade sig äntligen en blogg så att jag kunde följa henne och hennes familj när jag var så långt borta. Jag har fixat en banner till henne och ordnat lite med färgerna osv. Gud vad roligt det är med grafisk design. Hade nästan glömt bort hur mycket jag älskar det! Kunde sitta timmar med det i skolan (pluggade ju det) och det resulterade ju givetvis i MVG i alla dom kurserna vilket jag är mäkta stolt över. *skryt skryt*

Men jag behöver ordentliga program. Får nog ta och ladda ner det. Det jag har kom ju med datan och det är stora begränsningar om vad man kan göra.

Nej, sova...

Här har ni syrrans blogg iallafall: LÄNK
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: