söndag 14 juni 2009

Helg

Jag var en riktig grinpelle i fredags. Vilket iof gick över efter att jag tränat. Det är otroligt vad en fotboll kan göra för ens humör! =)

Lördag vaknade jag tidigt och kände att - Äntligen! Mamma körde mig in till stan där jag träffade bästa Natta. Vi shoppade lite och pausade för en kopp kaffe på Condeco. Gick vidare och shoppade lite till och tog sedan en lunch på en pizzeria. Åh svensk pizza!! Pizzerian låg vid heden så passade på att hälsa på P som äger spelbutik där. Kul att se honom igen!

Gick sedan vidare för mer shopping innan vi mötte upp min pappa på Oleary´s. Sjukt länge sedan jag var där och U kom ut från baren och gav mig en stor kram och undrade vart jag hållt hus. Lovade att komma tillbaka innan jag åker hem till cypern igen. Bästa Oleary´s, det var som mitt andra hem i några år. (Alltså jag satt inte där o drack jämt, men det var där vi hängde...) Underbart att träffa min grymma pappa också såklart! Älskar dig!!!

Vid fem åkte jag & Natta hem till min älskade brorsa och det var så gott att se honom. Du är bäst brorsan! Finns ingen som du! Förfestade och gjorde i ordning oss. Kvällen spenderades sedan på Diamond Dogs för nån drink och sedan vidare till Bryggeriet. Dans Dans Dans och bussen hem.


Underbart att umgås med Natta igen, var ju på tok för länge sedan vi sågs, hela tre dagar! Phööö!
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: