torsdag 18 juni 2009

Honey

Klockan var 02.00 - jag hade legat i sängen i över två timmar och försökt somna. Det gick bara inte. Drog igång filmen Honey med grymt snygga Jessica Alba med förhoppningen att jag skulle somna till filmen.

Vilken grym film, härliga dance moves, underbar musik och grymma skådespelare! Varför jag inte sett denna innan vet jag inte?! Missy Elliott är så grym i slutet! Hahaha. Slutet - jovars det såg jag ju, var ju klarvaken genom hela filmen och när jag väl somnade var klockan över 04.00.

Planen var att gå upp ruskigt tidigt idag och åka in till stan och träffa FJ och Jennyfjärten. Nu blir det nog inte så. Plus att det ösregnar ute. Jag kan ju regna bort om jag går utanför dörren!!!

Nä, dags för frulle. (Åh frulle på ballen Natta!!! saknar...)

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: