onsdag 24 juni 2009

Du vackra morgon

Jag hade ställt klockan på 06.00. En timma innan förköpen på Michael Jackson biljetterna började. Kanske hade jag fått ett mejl ändå, bara att det kom lite sent? Hjärtad klappade lite hårdare, händerna darrade lite - total spänning - och... besvikelse. Där låg inget mejl. Somnade om.

Varit ute på promenad med Nicos och precis satt mig ner för att käka frulle. MTV top 10 är på i bakgrunden (jag kan inte minnas när jag sist hade på MTV), en varm kopp The står framför mig (inget kaffe just nu, ont i halsen) och GP´s del två - Sporten - ligger framför mig och väntar på att jag skall läsa om våra unga blågula älsklingar som spelar sådan fantastisk fotboll!

Det känns i hela kroppen att detta blir en fantastisk dag! Betty, Erika & Tessan kommer hit sedan och vi skall ha poolparty! Wiee. Super roligt!! Hoppas att du får en fin dag! (((PUSS)))

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: