tisdag 2 juni 2009

Natta mou

Tjenis!

Livet leker eller?! Själv saknar jag Natta mou jätte mycket. Det är inte detsamma hemma utan henne. Hur skall jag klara mig i sommar kan man undra? Som tur är har jag Grannen här fortfarande!

Känns sjukt att jag är hemma om 13 dagar. Det är helt galet när man tänker på det faktiskt.

Idag har jag inte gjort så mycket. Va ju hos vetrinären i morse. Eleni svängde förbi där och betalade resterande av vad jag var skyldig. Så promenerade jag till hennes affär med pengar. Smidigt.

Natta ringde förut. Hon får äntligen äta. Så jag begav mig till plus och inhandlade allt hon var sugen på. Iväg till Eleni igen som skulle ta det till henne efter jobbet. Hade jag haft tillgång till bil hade jag själv åkt dit och spenderat hela dagen med henne. Började gråta förut efter att jag pratat med henne. (jag e en sån tönt) Hon lät så ensam. Ville bara dit och muntra upp henne. Min Natta!!!

Men imorgon!! Imorgon kommer hon hem och det skall vi fira med Tacos!

Skall kolla film nu med Grannen.

Ha en fin kväll, ehrmm, fin natt...
(((Over and Out)))

1 kommentar: