måndag 22 juni 2009

Bitar faller på plats

Mitt humör beror tydligen på vädret. Och på några andra små grejer. Idag känner jag lycka. Veckan är planerad, (ja jag vet - jag som starkt ogillar kalenderliv, men om alla andra måste planera så blir det ju en ond cirkel...) och vilken vecka sedan då!

Tisdag = Bästa polaren kommer hem till Sverige = kramkalas och skvaller HÖJDPUNKT!!
Onsdag = Poolparty med brudarna splasch splasch skål skål
Torsdag = Här är det lite suddigt, måste ju såklart fråga pappsen först, men hade tänkt umgås med honom iallafall och senare på kvällen gå till Peacock/Hamngatan med någon, vem? Också det suddigt just nu...
Fredag= Semifinal U-21 på Ullevi med Natta & C:o.
Lördag = Skara sommarland...wohoooo...
Söndag = Vilodag.. hehehe, ne jag vet inte.

Något som har stört mig är hur dyrt det är att åka buss härifrån landet in till stan. Vad hittar jag då bland oöppnad post? Ett brev från västtrafik där dom välkomnar mig till min nya bostad och bjuder mig på et tkort där jag får åka gratis i hela två veckor! Men jösses Västtrafik! Ofta min Kofta! Det tackar vi för, här skall åkas! Dock inte i denna bussen;


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: