onsdag 17 juni 2009

Känn ingen sorg för mig Göteborg

Hej! Angående mitt inlägg att jag saknar mina vänner på Cypern; det var alltså inte negativt imot er, mina vänner. Jag vet ju själv hur det är. När jag bodde i sverige så fick man 99% av gångerna tacka nej till fika eller vad det nu kunde vara. Hade man inte fotbollsträning så var det match. Om inte fotbollen stod i vägen var det tvätttid, storhandling som skulle göras eller rent av ett jobb som skulle skötas. Jag vet vilket pysslande det är att få ihop allt. Förr var kalendern min bästa vän. Jag antar att jag har det lite för bra nu kanske?

Iallafall, jag deppade ihop men bestämde mig för att rycka upp mig. Ringde Bästa Betty och tjugo minuter senare satt jag på bussen in till stan. Betty & Erika hämtade upp mig på Nisseplatsen och vi åkte ut till Eriksberg för att sola.




På Eriksberg blåste det och var svinkallt så vi åkte hem till Betty i Linne där Nicos fick träffa Isola. Dom gick bra ihop och vi gick ut på promenad.


Stannade till på Creperian på Linnegatan och tog en Crepes med nutella och banan. Såklart. Tänkte på dig Natta m!

Promenerade vidare upp för linnegatan och hämtade lilla vackra Castor. (Eller Master C som vi kallar honom). Han har blivit så stor. Sötaste.


Fortsatte tillbaka ner till Linne och bort mot underbara Haga.


Gick igenom Haga och Vasastan där vi sa "laters" och så gick jag till Korsvägen där mamma hämtade upp mig. Så åkte vi till strasyster där det var kalas för mellanbarnet! Puss.


Skulle jag varit tvungen att åka till Cypern imorgon skulle jag gråtit floder. Efter en dag som denna, med goda vänner i ett soligt Göteborg så känner jag bara kärlek för Sverige. Linne - Haga - Vasastan - underbara platser i fantastiska Göteborg.
Och imorgon skall jag träffa bästa FJ och min Jennyfjärt! Åh så härligt. Två underbara vänner på en och samma dag! Nu mår jag bra igen! Hahaha...
ETT STORT GRATTIS TILL BÄSTA LUCAS SOM FYLLER 11 ÅR IDAG! Hipp Hipp Hurra!
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: