torsdag 25 juni 2009

Fullt upp

Jag har lite beslutsångest. Vet inte riktigt vad jag skall hitta på idag. Är rätt seg efter gårdagen. Ikväll hade jag tänkt gå till Peacock/Hamngatan där Axwell spelar. Kommer bli grymt! Men ändrade det till 7 sins på Storan istället. Fast nu vet jag inte om jag är så jättesugen på det heller.

Imorgon är det folk här för sola o bada i poolen och då måste ju jag vara hemma såklart. På kvällen är det Sverige - England på Gamla Ullevi! Skall bli så himla härligt! Sover hos syrran efteråt och åker till Skara Sommarland tidigt lördag förmiddag. Vill inte vara en kärring nu men känns som om jag skulle behöva ta det lite lugnt idag! Ofta min kofta! Var jag 25 eller 75 år?

Det är mycket nu, och det är ju precis så jag vill ha det! Många valmöjligheter och ingen kalender! Det är ju livet! Men vi får se, nu först blir det l ångpromenad till affären med Nicos, posta brev och köpa instant coffee så jag kan göra mig en riktig frappe! Blir antagligen solstolen och poolen efteråt. Vi får se!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: